Detaily pracovní příležitosti
Popis příležitosti
Magistrát hlavního města Prahy je největším zaměstnavatelem územní samosprávy, který nabízí profesní uplatnění v celé řadě oborů. Aktuálně hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici specialista/specialistka silniční dopravy – přestupky.
Pracovní místo je vhodné také pro absolventa/absolventku.
Jaká bude Vaše náplň práce
• poradenská a konzultační činnost v oblasti silniční dopravy
• provádění úkonů v řízení o přestupcích, projednávání přestupků a rozhodování o nich, s výjimkou rozhodování o přestupcích příkazem na místě
• posuzování a ověřování odborné způsobilosti osob v silniční dopravě (zejména organizování a řízení zkoušek odborné způsobilosti provozovatelů silniční dopravy pro cizí potřeby podle zákona o silniční dopravě a zpracovávání a kontrola testů, vyhodnocování jejich výsledků a vydávání osvědčení)
• vedení řízení o zadržených průkazech
• vedení řízení o odebrání oprávnění řidiče taxislužby
• spolupráce na přípravě návrhů právních předpisů v oblasti silniční dopravy včetně připomínkových řízení v této oblasti
• vyřizování žádostí městských částí, Policie ČR a dalších státních institucí o informace z oblasti taxislužby
Jaké požadavky byste měl/a splňovat
• VŠ Bc. / Mgr.
• výborná znalost tzv. dopravních zákonů (tj. zákon o silniční dopravě, o pozemních komunikacích, zákon o provozu na pozemních komunikacích, zákon o podmínkách provozu na pozemních komunikacích)
• výborná znalost zákona o cenách
• výborná znalost správního řádu, zákona o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich a zákona o hl. m. Praze
• znalost práce na PC (MS Office/Microsoft 365) včetně základních programů účetních
• komunikační dovednosti, dobré vyjadřovací schopnosti v mluveném i psaném projevu
• výhodou znalost pražského místopisu
Co Vám můžeme nabídnout
• platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 11, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)
• po zapracování možnost občasné práce z domova
• pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 6 dní indispozičního volna
• pracoviště v centru Prahy s výbornou dostupností
• podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring
• benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
• příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
• podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných příloh, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na úřední desce na www.praha.eu a kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy kariera.praha.eu nebo na odkaze:
https://eud.praha.eu/pub/deska/6000004/4/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0B…
Přihlášku s požadovanými přílohami je nutné doručit nejpozději dne 18. července 2025.
Neodpovídejte, prosím, prostřednictvím odpovědního formuláře na této stránce, nabídky zaslané přes odpovědní formulář nebudou bohužel do výběrového řízení zařazeny.